Kā sākt lietot: Projekta iesniegšana

Projekts jāiesniedz izskatīšanai tikai tad, kad ir veikta norēķinu sistēmas tehniskā integrācija. Testa maksājumus var veikt arī tad, ja projekts vēl nav apstiprināts.
  1. Pirms projekta iesniegšanas pārliecinieties, ka projekta iestatījumos projekta apraksts satur visu nepieciešamo informāciju (nosaukums, apraksts, piegādes un atgriešanas noteikumi).
  2. Projekta aprakstam jābūt visās valodās, kas pieejamas Jūsu mājas lapā. Pievienot aprakstu jaunā valodā var, spiežot uz Pievienot aprakstu.
  3. Pārliecinieties, ka Jūsu mājas lapā ir norādīta šāda informācija:
    • Uzņēmuma juridiskie rekvizīti – Nosaukums, reģ. numurs, adrese, tālrunis, e-pasts. Vēlams šo informāciju norādīt katras lapas lejasdaļā (footer)
    • Vispārīgie noteikumi, piegādes noteikumi, atgriešanas noteikumi (Distances līgums) kā arī privātuma politika (atruna). Vēlams katras lapas lejasdaļā (footer) norādīt saiti uz šiem noteikumiem.
      Vairāk informācijas par distances līgumu ptac.lv un likumi.lv
  4. Iesniedziet projektu, nospiežot pogu Nodot izskatīšanai.
  5. Tiklīdz projekts tiks apstiprināts Jūs saņemsiet e-pasta paziņojumu. Ja projekts netiks apstiprināts, Jūs e-pastā saņemsiet informāciju par nepieciešamajiem uzlabojumiem. Pēc labojumu veikšanas iesniedziet projektu atkārtoti, spiežot pogu Saglabāt komentāru un nodot izskatīšanai
Norēķini ar maksājumu kartēm var tikt aktivizēti tikai pēc projekta apstiprināšanas un tie jāaktivizē atsevišķi. Informācija par karšu maksājumu aktivizēšanu pieejama šeit.